Thursday, April 8, 2010

Money makes the world go around

Money, Money, Money

Sang ABBA. De har tjente styrtende. Virkelig mange penge! De var dog også svenskere, hvilket de jo ikke kan gøre for, men før vi får Halland, Blekinge og Skåne tilbage, tilgiver jeg dem ikke.

Det er svært at bede om penge. I en periode har jeg været en såkaldt "promoter". Det kan kræve alt fra du skal puttes i et Pedersen og Findus kostume, til at dele Marabou ud til Gud og hver mand, mens du fortæller om alle de gode virkninger ved Marbou. Mhhhh mælke Marabou.



Så hellere blive fodret med svesker og tvunget til at læse femi-krimier. Jobbet var fint, jeg tjente fine penge, men det var underligt nogen gange at overbevise om et produkt man ikke rigtig kan stå indenfor.

Det kan jeg til gengæld med denne blog. Dens absurditet, sarkastiske og alternative syn på dagligdagen er skåret ud af fine ironiske sten og slebet med skarpe iagttagelser. Tilbage står en smuk majestætisk blog.

Med de samme følelser som en nystartet hjemløs eller en kristlig dagblad telefonsælger, så har jeg yderst svært med at bede om donationer/bidrag/skillinger. Ikke så meget for, at jeg skal side på Cafe Victor med en cubaner i munden og undervise Pelle Hvenegaard i fremtoning. Selvom det da ville være en behaglig situation. Mere for at styrke bloggen, gejsten, teknologien og andre fancy ord.

Hvis du kunne lide hvad du har læst, og kunne tænke dig mere af samme slag. I fine omgivelser med nye vidder, så ville en lille donation være som sendt fra himlen. Det ville dog være lidt overraskende at modtage en donation fra himlen. Gad vide hvilket slags brevpapir de bruger deroppe?

Så drop den dobbelt-shot skinny latte to-go og smid pengene efter den gale Hattemager. Så vil han futtedanse som en gal.


Bare tryk på Paypal knappen, og en verden af Magi vil åbne sig.


Der er også annoncer rundt omkring på siden, hvis du mere er til en old school classic version

No comments:

Post a Comment